zaterdag 31 augustus 2013

SIMON ZOEKT NOG EEN BAASJE.......DE LAATSTE GIGOLO

Hallo allemaal, ik wil me weer even voorstellen...

MIJN NAAM : Simon Sinaasappel, ik ben geboren in de Hollandse Fruitmand II, op 9 juli 2013
en ik zoek nog een heel lief baasje. Niet dat ik het hier niet naar mijn zin heb hoor. ZIJ is best aardig en zorgt goed voor me, maar ik wel graag net als mijn broers en zussen van de beide Fruitmanden, ook gaan verhuizen. Ik was eigenlijk al gekozen, maar om begrijpelijker redenen is dat niet doorgegaan.


MIJN BIJNAMEN: eerst werd ik door April "Bob Marley" genoemd omdat ik zo heerlijk relaxed ben en dat ben ik eigenlijk nog steeds. Ik trek graag op met Paulus Peer (die heeft een lichtblauw bandje en ik een iets donkerder blauw) en sinds die tijd noemt HIJ ons de "Blues Brothers". Moet zeggen dat met al die muziek die we hier te verduren krijgen dat eigenlijk ook niet anders kan.

MIJN EIGENSCHAPPEN: ik ben rustig en geen haantje de voorste, bekijk eerst de situatie en maak dan mijn plan op. Maar sta mijn mannetje en ben ook geen doetje. Wil wel graag knuffelen en samen met Paulus Peer een lekker deuntje zingen. Kortom ben een heerlijke vent met een lief karakter (heb ik van mijn vader en moeder). Heeft u interesse in mij dan moet U
HAAR even bellen. Hieronder nog wat foto's waar ik op sta,
Lekker slapen

Ik ben de laatste in de tunnel

op de achterste rij in het midden zit ik alles rustig te bekijken,

Hier lig ik in het midden bovenin.

toen was ik nog heel klein en had ik een grijs/bordeaux bandje, ik lig hier rechts.,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten