dinsdag 20 augustus 2013

NYMPHE EN HAAR VRIENDIN MARIANNE

Zo en nu is het mijn beurt (en ik ben Nymphe)!!
Vandaag kwam de dierenarts langs om onze kinderen na te kijken en hun eerste prikje te geven. De kinders zullen daar zelf straks meer over vertellen.
Dat is altijd spannend, maar stoere kinderen die wij hebben, heeft er maar 1 een heel klein piepje gegeven (haha en van mij hoort u lekker niet wie dat was).

Ik wil alleen even mijn vriendin voorstellen Marianne, zij werkt bij Dierenkliniek de Hitsert en heeft mij vorige week toen ik zo ziek was heel erg vertroeteld en heel goed voor mij gezorgd.Ik kreeg van haar heerlijke hapjes en knuffels en lekkere natte doeken om me koel te houden.
Zij kwam vandaag gezellig met dierenarts Lora mee de injecties klaar te maken en de boekjes te verzorgen

Trouwens natuurlijk wil ook de dierenarts Marjolein bedanken en alle andere dames die ervoor gezorgd hebben dat ik nu weer vrolijk rond huppel. Lieve dames, dikke knuffels en lebbers van Nymphe.


Hier boven een paar foto's van mij en mijn vriendin,

1 opmerking: