dinsdag 6 augustus 2013

MOEDERS AAN HET WOORD, ZOEK HET PUPPY EN EEN HEEL JONGE DEKREU??

Zo vandaag hebben wij Nymphe en Flora de laptop gearresteerd en willen graag het e.e.a. met u delen.

Wij zijn blij dat het niet meer zo warm is, deze temperatuur bevalt ons veel beter, dan hoeven we tenminste ook niet meer die natte badjas aan en die vreemde band om onze hals.
Het was wel lekker koel, maar zeg nou eerlijk, we zagen er natuurlijk niet uit.
Ook hoeven we nu niet meer de hele dag tussen de pups te liggen en mogen we weer lekker bankhangen of vloerliggen,. We vinden elkaar ook wel weer een beetje aardig, ja dat komt omdat we van elkaar nu wel weten dat de ene niet de pups van de ander meeneemt.
Ja, we moeten onze kinderen natuurlijk wel in de gaten houden, voor je het weet ben je er één 
kwijt of is er één naar de andere fruitmand overgelopen.



Het moederschap bevalt ons goed,al moet ik wel zeggen dat ik Nymphe, een betere schoonmaakster ben dan die mevrouw van appartement 9a,daar zie ik wel eens wat liggen wat er niet hoort, maar dat wordt dan wel weer door Haar (u weet wel wie ik bedoel) opgeruimd.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat het voor haar de eerste keer is dat ze moeder is en ze moet nog wat wennen, maar ze doet  het uitstekend hoor.


Onze kinderen kunnen soms de vreemdste slaapplaatsen op zoeken, kijk maar op onderstaande foto van Flora. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat het arme kind zich verstopt heeft voor Haar, die steeds met dat felle licht aan de gang is, pffff, de puppies hebben al geklaagd dat ze een zonnebril willen.

ik ben er even niet, bright light.
Ze is vandaag ook weer bezig geweest met dat ding, gelukkig niet zo veel als anders.






Oooo, en dan moet ik Flora ook nog wat kwijt. Kijk ik ben natuurlijk heel blij dat mijn kinderen hele goede en lieve bazen krijgen die goed voor ze gaan zorgen en leuke dingen met ze gaan doen. Maar er is één van die bazen,die toch wel heel erg op de zaken vooruitloopt. Kijk, ik noem geen namen, want ik mag ze heel erg graag, maar nu hebben ze mijn zoon al op de dekreuenlijst gezet. Ik als moeder zijnde maak daar toch wel even bezwaar tegen hoor. Laat dat kind eerst maar eens goed gaan lopen en meiden moet ik nu al niet over de vloer hebben, nee ...... dat gaat niet gebeuren, jongeman. 



2 opmerkingen: