zaterdag 17 augustus 2013

LINDE SPREEKT; mijmeringen van een wijze teckel

Neen, voordat het puppengrut weer eens de laptop inpikt is het mijn beurt om eens iets te zeggen.

Goed, ik weet inmiddels dat ik niet de enige ben aan wie het moederschap is voorbehouden. Nee, inmiddels heeft Nymphe er ook 2 x aan mogen proeven en is nu zelfs mijn dochter Flora Linde Van het Twickelbos, moeder geworden.
EN WAT MAAKT DAT MIJ ........ OMA LINDE.

Oma dat betekent dat ik degene ben die de pups mag verwennen en bij wie ze alles mogen.
Ik ben me daar echter nog op aan het bezinnen, vooraleerst vind ik dat ze steeds meer herrie gaan maken en steeds drukker worden.
Ze worden nu ook regelmatig losgelaten en dan weet je niet wat je gebeurt, ze gaan aan dingen hangen, waar ze helemaal niet aan horen te hangen. Bijten gewoon in mijn tere voetjes en hangen aan mijn oren. Daarnaast laten ze overal dingen vallen en erger nog ze lopen daar zelfs dwars doorheen, rare kleinkinderen.

IK BEN DENK  DAT IK EEN GROTE KINDEREN OMA. BEN..... vind ze veel leuker als ze wat ouder zijn en ik er lekker mee kan ravotten. Maar goed dat duurt nog even, maar zoals een goed OMA betaamd heb ik geduld en wacht af.

VOORLOPIG BEKIJK IK ALLES VANAF MIJN TROON, WAAR ZE NIET BIJ KUNNEN.

WAS GETEKEND LINDE!!!!!  OMA LINDE.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten