woensdag 21 augustus 2013

DE TWICKELBOS GIGOLO'S AAN HET WOORD

Hallo allemaal,  wij "de Twickelbos Gigolo's, willen even uw attentie.
Kijk, die meiden weten zich goed te verkopen met hun likjes en hun zielige hoofdjes, maar wij
zoeken ook nog een leuke baas.

Daarom hebben we aan HAAR gevraagd of zij nu ons eens aan het woord wil laten en YES,dat mocht en daarom stellen wij ons allemaal even voor
Mijn naam is Bas Braam. ik ben geboren op 9 juli, mijn gewicht is 2020 gram, ik ben black&tan van kleur. Mijn hobby's  zijn eten, keten en slapen. Mag graag met mijn zusje Dolly keten. 


Mijn naam is Bertus Banaan,  ik weeg 2070 gram en ook ik ben op 9 juli geboren. Ik ben wildkleur en net zoals mijn broers en zussen ruwharig (wat dat ook mag wezen). Ik ben een stoere, maar rustige vent,  Mijn hobby's in appartement 9c spelen en eten.
YES mijn naam is Simon Sinaasappel, ze noemen mij wel  Bob Marley,ik ben de meest relaxte van allemaal, bekijk de wereld van een afstand. Speel wel mee maar alleen als ik zin heb.
Ik weeg 1710 gram. Mijn hobby is hoe kan het ook anders muziek.
Mijn naam is Paulus Peer, ik vind dat ik de knapste ben van allemaal ben. Ik weeg 2270 gram. ben ook ruwharig en wildkleurig, Mijn hobby's zijn keihard door de tunnel rennen en ik ga graag op de foto.en daar is voor mij denk ik wel een toekomst in weggelegd,
Hallo in ben Arie Ananas, ik weeg 1910 gram, ben black&tan van kleur en heb ook ruwhaar.
Mijn hobby's zijn voornamelijk mijn broers en zusjes pesten. Mag ze graag achterna zitten. Ben de grootste ondeugd van allemaal, maar wel lief.


DAT ZIJN WE ALLEMAAL, ZEGT HET VOORT, ZEGT HET VOORT WANT
WIJ ZOEKEN NOG EEN LIEVE, LEUKE BAAS.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf stelletje zijn jullie zo bij elkaar! Vrees dat jullie allemaal een modellenrol aangeboden gaan krijgen... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige teckels, wij hebben als zo,n portret, wij hebben al ons hele leven een teckel eens een teckel altijd een teckel. We hopen dat deze mooie teckels een lieve thuis basis en een gelukkig leven krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen