zondag 27 juli 2014

CATERINGBEDRIJF `TRAPJEOP` EN DE MOBIELE TOILETTAXI

Zo nu ben ik DINKEL even aan het woord!!!!!!
Hieronder mijn foto voor degenen die mij nog niet kennen.


en dat ben ik dan Dinkel


Ik heb dat nu eens een paar keer aangekeken en nu is het weer het geval.......
ZIJ loopt maar naar boven en naar beneden en naar boven en naar beneden, mensen ik krijg er het heen en weer van.
Maar inmiddels ben ik een stuk wijzer. weet u wat het geval is, ZIJ snabbelt gewoon bij, ja, echt waar. Zat vanmiddag even op het schrijftikleesplaatjesapparaat te kijken en ZIJ is gewoon een nieuw bedrijf begonnen.

Het heet Twickelbos catering `Trapjeop". ZIJ had me toch een prachtige flyer gemaakt, maar
ik heb van alles geprobeerd maar krijg het hier niet mooi geplaatst.
Op dat kaartje heeft ZIJ neergezet een speciale service voor de moeders van het Twickelbos... Ja lekker zeg en wij dan ...... de rest van de Twickelbosjes krijgen maar gewoon 2x per dag te eten hoor en al die speciale hapjes verdwijnen hop, zo naar boven en weg is het hapje.

En dan nog wat..... ZIJ heeft er nog een baan bij (ja, die is lekker bezig). Ze heeft ook nog een mobiele toilettaxi service. Een blafje, of zelfs geen blafje van boven en hop weer die trap op en dan wordt de Twickelbosmoeder naar beneden gedragen en mag mee wandelen. Jemig jongens, IK WIL OOK VAN DIE SERVICE GEBRUIK MAKEN.
En  wat zegt ZIJ, doodleuk, NEE!!!!!
Jij moet nog even een jaartje wachten Dinkel.......nu nog even niet........

En hoe die lui daar boven er in levende lijve uit zien, weten wij hier beneden ook nog niet, ook daar moeten weer nog een week op wachten. Ja je geduld wordt hier in het Twickelbos aardig op de proef gesteld!!!
Gelukkig dat er het schrijftikleesplaatjesapparaat is en wij zo kunnen hoe dat Zeebanket er boven uitziet.
Hieronder wat foto's van de bovenlui.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten