donderdag 24 juli 2014

AFSCHEID EN EEN NIEUW BEGIN

Het is alweer bijna weken geleden dat alle Hoogstandjes het Twickelbos hebben verlaten.
Allemaal hebben ze hele lieve zorgzame baasjes gekregen. En van vele hebben we al menig fotootje mogen ontvangen.

Lieve Shiro, Kenchi, Karel en James, Faya, Fay, Doris en Lola, wij hopen dat het jullie goed gaat en wensen jullie een lang, gezond en plezierig leven toe,


Namens HAAR, HEM en alle Twickelbosjes een dikke knuffel!!!!!!


En dan geef ik nu het woord aan moederoverste Linde.......
Zo nu is het even mijn buurt om een woordje tot u te spreken, ik ben tenslotte de oudste hier in het Twickelbos!!! 
We hadden de Hoogstandjes net uitgezongen en het `hoeradaariserweereentjekoor` was net in ruste, toen we al snel doorkregen dat we onze kelen weer moesten gaan smeren, want er stond weer iets te gebeuren.
Dat hadden we door want ZIJ ging op haar `zomaaromhooggaanmand` bij ons in de kamer liggen. Kijk dat vonden wij prima. ZIJ dacht dat ze heerlijk ontspannen kon liggen, maar nee!!!!!! We hebben HAAR gewoon ingebouwd. Maar als ZIJ in haar `zomaar omhooggaanmand` bij ons komt liggen, staat er altijd iets te gebeuren. 


de `zomaaromhooggaanmand`

Wij dachten dat het te maken had met Flora want die werd als maar dikker en dikker, ze groeide de pan uit..... en ja hoor ons vermoeden kwam uit!!!!

Zij gaf ons snoepjes om onze kelen te smeren zodat we goed konden zingen als ..... ja als... er weer een Twickelbosje geboren wordt. En gezonden hebben we!!!! Zo luid mogelijk.


EN JA HOOR, NU BEN IK VOOR DE TWEEDE KEER OMA GEWORDEN, VAN 5 KLEINZONEN EN 2 KLEINDOCHTERS. 


Mijn dochter Flora en mijn kleinkinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten