maandag 31 maart 2014

HET LAATSTE WOORD IS AAN LINDE!!!!!!!

Zo mijn taak zit............ MAAR ik vond het super...

Vorige week dinsdag zijn alle dropjes definitief verhuist naar hun nieuwe baasjes en inmiddels heb ik van HAAR begrepen dat het met alle 7 super gaat.
Ze hebben hele lieve baasjes gevonden en hebben het allemaal prima naar hun zin.

En nu is het weer "stil" in het Twickelbos en kunnen wij even bijkomen en weer heerlijk met zijn alle keten.

Kijk, het is natuurlijk wel weer gelijk wat minder dat ik meteen naar de kapper moest, maar goed dan ben ik ook weer klaar voor de zomer, je kunt het maar gehad hebben, nietwaar. En er waren meer "slachtoffers" hier in het Twickelbos, die ZIJ onder handen heeft genomen.

We zullen hier nog wel een moeilijke tijd tegemoet gaan, want wij hebben begrepen dat ZIJ per 1 april gaat stoppen met roken. Nee, geen grap, echt waar. Ik zal er persoonlijk op toe zien dat ZIJ zich aan haar afspraak houdt. Ben tenslotte niet voor niets "de oudste en wijste" hier!!

Voor nu dus even tot ziens, dag lieve dropjes, het gaat jullie heel goed en ik, maar zeker ook ZIJ (en HIJ ook hoor)  hoopt nog vaak iets van jullie te vernemen 
dag lieve dropjes!!!

1 opmerking:

  1. Ik voel met je mee, hoor! Je was een geweldige moeder, want ik heb één van je dochters en ook is net zo enthzij ousiast als jij en al een klein lebbertje ;).
    Tot gauw, lieve Linde :))

    BeantwoordenVerwijderen