woensdag 14 mei 2014

De namen van "HET OP STAND NEST"

Ik als kersverse moeder heb eens goed nagedacht hoe ik mijn "mini's" wil gaan noemen.
Ja, was mijn eerste gedachte, van die naam "mini's" moet ik maar gelijk af.
Tenslotte heb ik een bevalling gehad zoals koninginnen die hebben, dus voordat ZIJ weer eens iets vreemds kon gaan verzinnen, heb ik daar een stokje voorgestoken.

Ik, Delphi (het Orakel) en mijn echtgenoot (Koning Gijs) hebben besloten dat dit een nest OP STAND moest worden.




Voordat wij echter de namen aan u kenbaar maken, willen wij ook nog even laten weten dat die 4 (wij noemen geen namen) ook nog een foutje hebben gemaakt, want wij hebben 4 zonen en 4 dochters gekregen. 

En dan nu over naar het moment suprême, de namen van onze kroost: 

Onze zonen heten:
  • Graaf Gijsbert
  • Markies Matthijs
  • Baron Berthold
  • Jonkheer Jodocus
Onze dochters heten:
  • Freule Freddie
  • Barones Babette
  • Gravin Gilda
  • Jonkvrouwe Janny
ZO GIJS DAT HEBBEN WE MOOI GEREGELD!!!!!!



1 opmerking:

  1. Ellen Beenaerts16 mei 2014 om 11:58

    Dat wordt weer smullen met al die leuke verhaaltjes. Geweldig weer!!! Kan niet wachten.........

    BeantwoordenVerwijderen