vrijdag 13 september 2013

DE WIJZE WOORDEN VAN HARRIE en EEN ACHTERLIJKE PYAMABROEK

Ja....... wij de Twickelbospuppies, of zoals Harrie ons noemt de Fruitmandbewoners, kregen van deze wijze poes, de onderstaande raad.


Geachte Fruitmandinwoners, wonende in appartement 9a. Bij deze een waarschuwing: Stap niet, en ik herhaal, stap NIET in de auto. De auto is leuk....soms...maar die dokter....Geloof mij, ik spreek uit ervaring. Mijn naam is Harrie, ik ben een bepaalde hondlievende poes en ik ben 19 jaar oud. Dokters doen net alsof ze leuk zijn, zetten n lief stemmetje op, aaien je een paar keer, gaan kijken op de meest intieme plaatsen van je lichaam en om t feestje af te maken.....geven ze je een PRIK....ZIJ noemen t n injectie, maar ik kan jullie vertellen dat t verrekte prikt.....soms zo erg dat ik er van moet huilen. Dus.....STAP NIET IN DIE AUTO!!!!!


Lieve Harrie, we hebben er alles aangedaan om niet bij die dierenarts te komen.
We mochten allemaal mee in de auto, precies zoals je had gezegd, dat was spannend.
Uiteraard hadden we van HAAR al zangles gehad, dus we besloten om maar eens goed hard in die auto mee te bleren.
Toen we daar aankwamen werden we in onze mini-appartementen in de kamer bij de dierenarts neergezet. Iedereen kwam naar ons kijken, ja,we zijn natuurlijk ook zo leuk.
En toen begon het,we werden er één voor één uitgehaald, eerst moesten we worden gewogen,
toen werd er in onze oren gekeken, naar onze ogen, ons gebit, de buik en gevoeld, onze staart en ja hoor........ sommige van ons op de intieme delen betast om te zien ..... of we alles wel hadden, JA HOOR WE HEBBEN ALLES!!!!
Appartement 9b brak de boel daar af, wat kunnen die lui schreeuwen zeg.... ze vonden het maar niets om te moeten wachten in dat kleine mini-appartement.

EN TOEN KWAM ÍE DIE GROTE PRIK...... MAAR WE HEBBEN NIET GEHUILD.



Al die tijd waren onze moeders er ook bij hoor, die stonden gewoon een beetje suf toe te kijken.  Maar haha, ook zij ontkwamen niet aan de handen van de dokter en kregen net als ons een dikke vette prik.

Op de terugweg hebben we maar ons mond dicht gehouden. Pfff dat hebben we ook weer gehad. Dus Harrie, we hebben het geprobeerd maar we zijn er niet aan ontkomen.




En dan hebben we ook nog iets belachelijkst te melden, ZIJ is een beetje gek dat hadden wij u al gemeld, nou, laat dat beetje maar weg..........
Kijk nou eens wat voor achterlijke pyamabroek ze heeft gekocht, eentje met teckels, daar wil je toch niet in gezien worden??????
hier is dat vreselijke ding

3 opmerkingen: