zondag 19 januari 2014

De Paparazzi

HET IS BESMETTELIJK, IK WEET HET ZEKER.

Ik dacht eerst dat het alleen aan HAAR lag, maar weet u er zijn er meer......
ja veel meer die dezelfde gewoonte hebben.....

Als ik u er iets meer over vertel dan weet u precies waar ik het over heb.
Eigenlijk gebeurt het meestal beroemde mensen, ze komen net hun bed uit of lopen niets vermoedend over straat en plots springt er iemand uit de bosjes en flits, flits...... je bent vereeuwigd. 

Maar laat ik het u duidelijk maken het kan ook ons gewone teckels overkomen.
Het is tijden rustig, af en toe loopt ZIJ eens rond met zo´n raar apparaat en lig je net te relaxen, open je je ogen omdat je iets hoort en flits.......... de eerste 10 minuten zie je niets meer door dat scherpe licht. Daar is dan nog meer te leven. Maar er zijn ook periodes dan loopt ZIJ bijna constant met dat apparaat rond.

EN WAT NOG ERGER IS....... (althans dan vermoeden heb ik) ....... ZIJ STOOKT OOK DE VISITE OP OM HETZELFDE TE DOEN.

Vrijdag kwam Ellen gezellig op visite en ja hoor ook zo'n apparaat bij zich..... 
Zij nam ook al foto's van mij maar nu van mijn bips....


MAAR IK ZEG DIT DAMES, ZE HEBBEN DAAR EEN WOORD VOOR, DAT IS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten