vrijdag 26 juli 2013

WIJ ZIJN VERWEND - PUPPYBEZOEK ANNEMARIE EN ARJAAN

BEZOEK .... BEZOEK ......

Vandaag hebben we voor het eerst bezoek gekregen in onze nieuwe appartement, Annemarie en Arjaan. Die kennen we nog wel van show, daar ging onze baas altijd lekkere snoepjes voor ons kopen.
Mijn moeder Linde heeft een paar jaar geleden indruk op ze gemaakt. Zij werd nl. beschuldigd van diefstal. Iemand had nl. een heerlijke bruine boterham met rosbief meegenomen en deze net neergezet om op te peuzelen, toen mijn moeder uit haar bench kwam. En wat deed ze, hap weg boterham ........ zo opgegeten, Geef haar geen ongelijk hoor, haha, had denk ik precies hetzelfde gedaan. Annemarie en Arjaan konden hier ook de humor wel van inzien. 
Onze baas heeft het wel goed gemaakt hoor... ze heeft de volgende show gewoon een lekkere boterham met rosbief voor die meneer meegenomen.
mmmmmmm


Maar goed..... Annemarie en Arjaan komen nu bij mij hun Frans uitkiezen. Het was super gezellig. Nymphe en ik kregen nog een kleine botje......


Bedankt Annemarie en Arjaan, we hebben er een hele kluif aan....
Groetjes Flora

Zo Flora,en nu neem ik het woord even over,want ook ik wil Annemarie en Arjaan even bedanken voor het cadeautjes.......
En waarschijnlijk gaat dit Frans (Framboos) worden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten