vrijdag 26 juli 2013

DE GROTE VERHUIZING 19 JULI 2013

DE VERHUIZING


We hebben met onze kinderen 10 dagen op de bovenverdieping gebivakkeerd.
Dat was wel lekker rustig, ik Nymphe sliep in de zijkamer met mijn kinderen en Flora sliep in de slaapkamer van de bazen. Alleen waren we niet hoor, we kregen regelmatig bezoek boven en zij (u weet wel wie ik bedoel) sliep 's nachts op de grond naast mijn verblijf. Dan ging ik er wel eens stiekem bij liggen.
Bij Flora en haar kinderen kon ik niet komen want ze had voor mijn gewoon een hekje gezet.... flauw hoor..... 
Op vrijdag 19 juli zijn we verhuisd naar onze nieuwe appartement er kwam wel een heel bijzondere verhuiswagen voorrijden.
De verhuiswagen


En daar zitten we dan nu, Flora heeft appartement 9a en ik appartement 9b.
Appartement 9a




Appartement 9b

Geen opmerkingen:

Een reactie posten